مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-17بين الملل

کمک مومنانه| اجرای طرح «همسفره با همسایه» در 12 منطقه استان زنجان


حسن قربانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شیوع کرونا فرصتی برای افزایش همدلی در جامعه بود.

مسؤول مجمع گروه های جهادی استان زنجان با اشاره به تلاش برای ایجاد و تقویت شبکه معتمدین و خیرین محلی عنوان کرد: با مشارکت مردم و گروه های جهادی در راستای کمک رسانی به محرومین و نیازمندان آسیب دیده از کرونا، پویش مردمی همسفره با همسایه در زنجان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح نخست مجمع معتمدین و خیرین در محله های مورد نظر تشکیل شد، ادامه داد: با کمک این مجمع، نیازمندان هر منطقه شناسایی شدند.

قربانی با اشاره به اینکه فروشگاه های منتخبی برای ارائه خدمات به افراد نیازمند انتخاب شد، اظهار کرد: این فروشگاه ها با دریافت مبالغی از گروه جهادی و کمک های مردمی اقدام به عرضه مواد غذایی رایگان به نیازمندان همان منطقه می کنند.

مسؤول گروه جهادی 313 استان زنجان با بیان اینکه حفظ کرامت افراد نیازمند، مورد تاکید این گروه جهادی است، تصریح کرد: پیامک و یا قبضی به افراد نیازمند داده می شود که با ارائه آن می توانند کالاهای مورد نیاز را به مبلغ مورد نظر تامین کنند.

وی با بیان طرح همسفره با همسایه در 12 منطقه استان زنجان در حال اجرا است، ادامه داد: اجرای این طرح با خلاقیت های به کار گرفته شده در استان زنجان، باکیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه| اجرای طرح «همسفره با همسایه» در 12 منطقه استان زنجان

کمک مومنانه| اجرای طرح «همسفره با همسایه» در 12 منطقه استان زنجان